Wednesday, October 28, 2009

Finally Seventeen !






Happy 17th Aiman !



About him ;

Seperti yang I telah bagitahu Aiman , my first impression about him was 'Peh gila annoying budak ni' . But you know what , my first impression is totally true UNTIL NOW ;p

Dia suka share satu kerusi dengan orang konon merapatkan silaturrahim walaupun obviously belambak kerusi dalam class . Dia suka buat this really weird kind of voices yang I tak dapat nak explain di sini . Dia suka berjalan belakang orang rapat-rapat . Dia pantang jika melihat alat tulis tanpa menconteng buku orang . Setakat ini , dia tak pernah lagi belanja I , oh except keropok lekor mak cik depan sekolah sekali tu , itu pun entah kenapa entah mood dia ;p Tapi annoying dia ni pun nasib baik dia baik (jaga hati*) haha no seriously he is (;


Don't ask about the red thingy

Ingredients ; eggs , expired milk , belacan , tepung , tomato sauce and budu (I have no idea wth is that , Qila dah explain tapi sumpah tak faham hahah*)



Thank you clown(s)





Again , Happy Birthday !
Thank you for create me a facebook account sampai semua orang tau password aku haha .
And btw , sorry about what happened today (padan muka , tu la buat orang lagi*) and hope you had fun (;






Aleeza.



No comments:

Post a Comment